من دلم تنگ شده واست...

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

دیشب خواب دیدم تو کنسرتتم...دوباره تو همون سالنی که واسه اولین بار اومدم کنسرتت

باورت میشه ساعت سه صب خواب دیدم بعد که بیدار شدم اینقد فک کردم که تا ساعت پنج خوابم نبرد!!!!

چیکار کنم خب؟؟؟دلم بازم کنسرت میخواد...

من دلم تنگ شده واست

 

واسه شروع کنسرت با هفته عشق و اومدن یهویی رو استیج

 

واسه اون جیغ زدنم وقتی یه دفعه اومدی تو سالن

 

واسه اون حرکتای یهویی سر آهنگ کجای دنیای که منو میبرد به فضا...

 

واسه اون حرفای عاشقونت وسط آهنگا که همه فهمیدن منظورت با عشقته!!

 

واسه اون تشکر کردنت از من وقتی گل رو از دستم گرفتی...

 

خدا میدونه که بهترین تشکری بود که تو عمرم شنیدم

کاش بازم بیای رشت کنسرت بزاری آقای عشق من...



تاريخیک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:,سـاعت 13:21نويسندهReyhan| |

sara